BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megugrott az RSH bevétele

Tavaly 50 százalékkal, 4,5 milliárd forintra nőtt az előző évhez képest a legnagyobb rádiós kereskedőház, a Radio Sales House (RSH) Kft. árbevétele. A cég becslése szerint a 2016-ban megszűnt országos rádió, a Class FM 2,5-3 milliárd forintnyi kereskedelmi bevételének nagyobb része tavaly a piacon maradt. Ebből közel 2 milliárd az RSH portfóliójához került – áll a társaság közleményében.

Az RSH értékesíti az MTVA országos lefedett­ségű rádiói – Petőfi, Kossuth, Bartók, Dankó – , to­­­­­­­­­váb­bá a fővárosi vételkörzetű Sláger FM, valamint ötvenhárom regionális rádió reklámidejét. Ennek alap­ján a rádiót hallgató 15 év felettiek több mint 70 százalékát az RSH-n keresztül érhetik el a hirdetők.

Az RSH úgy ítéli meg, hogy 2017-ben kismértékben bővült a reklámtorta, elsősorban annak köszönhetően, hogy a vállalat összefogta a 2016 végére szétaprózódott rádiós szektort, a piacon tartva a korábbi országos adó kereskedelmi bevételének döntő részét. Leginkább a gyógyszeripari és a gépjármű-kereskedelmi országos kampányok részaránya nőtt a rádiós reklámpiacon. Az RSH-n keresztül értékesített országos reklámkampányok között szintén a gépjármű, valamint a kereskedelem, a bank és biztosítás, továbbá a gyógyszeripar megjelenése erősödött. A naponta rádiót hallgatók száma 2014-től emelkedik, ami jó a rádiós reklámpiacnak is, mely az idén tovább bővül az RSH várakozásai szerint.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.