Tavaly 50 százalékkal, 4,5 milliárd forintra nőtt az előző évhez képest a legnagyobb rádiós kereskedőház, a Radio Sales House (RSH) Kft. árbevétele. A cég becslése szerint a 2016-ban megszűnt országos rádió, a Class FM 2,5-3 milliárd forintnyi kereskedelmi bevételének nagyobb része tavaly a piacon maradt. Ebből közel 2 milliárd az RSH portfóliójához került – áll a társaság közleményében.
Az RSH értékesíti az MTVA országos lefedettségű rádiói – Petőfi, Kossuth, Bartók, Dankó – , továbbá a fővárosi vételkörzetű Sláger FM, valamint ötvenhárom regionális rádió reklámidejét. Ennek alapján a rádiót hallgató 15 év felettiek több mint 70 százalékát az RSH-n keresztül érhetik el a hirdetők.
Az RSH úgy ítéli meg, hogy 2017-ben kismértékben bővült a reklámtorta, elsősorban annak köszönhetően, hogy a vállalat összefogta a 2016 végére szétaprózódott rádiós szektort, a piacon tartva a korábbi országos adó kereskedelmi bevételének döntő részét. Leginkább a gyógyszeripari és a gépjármű-kereskedelmi országos kampányok részaránya nőtt a rádiós reklámpiacon. Az RSH-n keresztül értékesített országos reklámkampányok között szintén a gépjármű, valamint a kereskedelem, a bank és biztosítás, továbbá a gyógyszeripar megjelenése erősödött. A naponta rádiót hallgatók száma 2014-től emelkedik, ami jó a rádiós reklámpiacnak is, mely az idén tovább bővül az RSH várakozásai szerint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.