Európában is kapható lesz a rubincsokoládéból készült KitKat. A Nestlé új termékét januárban kezdte forgalmazni Japánban és Dél-Koreában, az ottani fogyasztók körében nagyon népszerűnek bizonyult a rózsaszín édesség.
A KitKat az első csokoládémárka, amely a vezető csokoládégyártó, a Barry Callebaut által kifejlesztett rubinszínű kakaóbabot tartalmazza. A rózsaszínű csokoládéval tavaly szeptemberben állt elő a svájci cég. Többéves kísérletezés eredménye lett az újfajta édesség, amelynek rószaszín árnyalatát nem ételszínező adja, hanem a rubinszínű Ruby kakaóbabból állítják elő. A különleges fajtát többek között Ecuadorban, Brazíliában és Elefántcsontparton termesztik. Az igazi innováció maga az elkészítés folyamata, erről azonban nem árultak el részleteket a cég munkatársai.
A négyszeletes KitKatet április 16-tól Nagy-Britanniában kizárólag a Tesco üzleteiben dobják piacra, ára 85 penny lesz. A brit forgalmazás kezdete után egy héttel bevezetik a kontinensen is, elsőként április 23-án Hollandiában – jelentette be kedden a svájci élelmiszeripari cég szóvivője. Alexander von Maillot, a Nestlé édességrészlegének vezetője az MTI tudósítása szerint elmondta, hogy a cég nagyon elégedett volt a rubincsokoládé bevezetésével Japánban és Dél-Koreában. „Csokoládéboltjainkban a forgalmazás első hetén mindennap 30 perc alatt fogytak el a készletek” – közölte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.