Kétszínű külső és luxusautókat megszégyenítő belső tartalom
Meg kell kapaszkodnia annak, aki elkezdi alaposabban tanulmányozni az extralistát, mert ott olyanokat olvashat, mint a kétszínű fényezés 923 ezer forintért vagy kétszínű nappabőr belső 1,44 millióért. A vezetőülés alatt lévő, a hátul utazókat kiszolgáló konnektorért is 290 ezer forintot kérnek, ennek választása egyébként négy-hat héttel növeli a szállítási határidőt. A tesztautóba több választható extra közül állófűtés került 818 ezer forintért. Ehhez képest olcsó a hátsó tengely zárható differenciálműve 368 ezerért, és az legalább hasznos is. A tesztautó ára minden extrát beleszámolva meghaladja a 29 millió forintot.
A Volkswagen haszonjárművének hetven évvel ezelőtti megszületését ünneplik a Bulli 70 nevű limitált szériával, amely mintegy 2,6 millió forinttal kerül többe az alapnak számító Trendline felszereltségnél. Több extrát és néhány extra Bulli feliratot kap az ember, ezek közül a vezető legtöbbet a hátsó szélvédőre belülről olvashatóan felragasztott 70 Years felirattal találkozik majd.
A második sor üléseinél elhelyezett integrált gyermekülések praktikusak, a sínen tologatható asztalkával pedig akár tárgyalónak is lehet használni a buszt. Meglepően csendes a belső, a 204 lóerős, kétturbós TDI is finoman dolgozik, alacsony fordulatról is jól húz, így a hétfokozatú duplakuplungos váltónak sem kell sokat dolgoznia. A 100 kilométerenkénti 10,3 literes átlagos tesztfogyasztás elfogadható egy ekkora testű járműtől, azonban nehéz vele mozgásba lendülni. Nem sík helyen parkoláskor hiába adja a vezető a gázt, az autó csak nem akar megindulni az emelkedőn, majd hirtelen megugrik, idegesítő ez a tulajdonsága, amikor 20-30 centit kellene odébb gurulni. Az adaptív lengéscsillapítás felesleges, hiszen a magas felépítés és a nagy tömeg miatt a rugózás feszes, és comfort módba kapcsolt lengéscsillapítókkal sem lesz lágyan ringatózó hajó a Multivanból. Cserébe nagyon jól fekszik az úton, bár ebben a 18 colos felnikre szerelt 255/45-ös abroncsoknak is szerepük van. Előbb fogy el a magasan ülő vezető bátorsága, mint hogy a menetstabilizálónak közbe kellene avatkoznia.