Budapesten is üzletet nyit hamarosan a svájci csokoládégyártó óriás, a Lindt & Sprüngli. A Kelet-Európában is terjeszkedő vállalat a JLL ingatlan-tanácsadó hálózatot bízta meg egy 100-150 négyzetméteres belvárosi üzlethelyiség felkutatásával. A JLL közleménye szerint az biztos, hogy a magyar főváros esetében nem az outlet üzletforma mellett döntött a csokoládégyártó, amelynek világszerte 400 saját boltot felölelő hálózatában úgynevezett café és boutique típusú boltok váltakoznak. Utóbbi új típus, egyelőre ebből a típusú üzletből van a legkevesebb a Lindt portfóliójában, de ez a legdinamikusabban növekvő változat.
A Lindt magyarországi terjeszkedését egyrészt az alapozza meg, hogy a prémiumcsokoládék piacán itt még mindig kevés a versenytárs, másrészt a fogyasztói bizalom, a folyamatosan növekvő életszínvonal és a turizmusból származó forgalom okán Budapest felnőtt a prémiummárkákhoz. Balogh Máté, a Lindt magyarországi értékesítési igazgatója hangsúlyozta: a döntés az expanziós stratégia része, az időzítés pedig ideális az üzletnyitásra, mivel a válság óta a prémiumszolgáltatások és termékek ismét visszanyerték pozíciójukat Kelet-Közép-Európában. A világmárka bevezetéséhez hálás feladat lesz a megfelelő üzlethelyiséget megtalálni a JLL illetékese szerint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.