Új dízel az egyterűekben
Az S-Max és Galaxy típusokhoz mostantól az EcoBlue dízelt lehet kérni. Ez Magyarországon 150, 190 vagy biturbó formában 240 lóerős teljesítményt mutat, egyébként létezik 120 lóerős változat is. Újdonság még a forgókapcsolóval vezérelhető, nyolcfokozatú automatikus váltó, illetve hogy a szélvédőmosó immár a lapát karjából spricceli a folyadékot az üvegre.
Lágy hibrid érkezik
Japánban bemutatkozott a Subaru XV lágy hibrid változata. Ebben a 2,0 literes, 145 lóerős és 188 newtonméteres teljesítményű boxer mellett egy 14 lóerős és 65 newtonméteres teljesítményű villanymotor is besegít, így jobb rugalmasságot és alacsonyabb fogyasztást ígér az új hajtáslánc. Az autó a japán szabvány szerint 100 kilométerenként átlagosan 5,2 litert fogyaszt. Csak a legmagasabb, Advance felszereltségnél választható a lágy hibrid hajtás, itt kérhető a Lagoon Pearl karosszériaszín.
Kevesebb kereskedő
A Genesis márka modelljeit külön kereskedésekben forgalmazzák majd a jövőben, nem a Hyundai modellekkel közös autószalonokban. A konszern úgy számol, hogy a jelenlegi 850 értékesítési pont helyett csak 400 helyen lehet majd megvásárolni a luxusautókat. Ennek ellenére fontosnak tartják a lépést, szerintük ezzel fejlődhet a márka megítélése. Mire 2021-ben megérkezik az első szabadidő-autó, már normalizálódik a helyzet a Genesis illetékesei szerint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.