Tavasztól Katona Norbert lesz az idén harminc éve alapított Magyar Marketing Szövetség operatív vezetője. A szakember a Szerencsejáték Zrt.-től érkezik a testülethez. Az új vezető bevonása jól illeszkedik a szövetség azon célkitűzéséhez, hogy a jövőben a megbízói oldalt még hangsúlyosabban képviselje.
Az idei év kiemelten fontos a Magyar Marketing Szövetség számára – mondta Hinora Ferenc, a szervezet elnöke. A tavasszal esedékes éves közgyűlésre már abban a szellemben készülnek, hogy tovább erősítsék a szövetség saját márkáját és egyúttal a pozícióját is, a piacon és a szakmán belül egyaránt. A szervezet a jövőben még nagyobb figyelmet kíván fordítani a megbízói és a hirdetői oldal képviseletére, valamint szakmai támogatására.
Katona Norbert már korábban is tevékenykedett a marketingszövetségben, négy évig volt aktív tagja az elnökségnek, nevéhez fűződik a megbízói kör exkluzív fórumának, a Marketing Döntéshozók Klubjának az életre hívása és irányítása is. A szakember 2011-ben üzletviteli tanácsadásra szakosodott közgazdászként diplomázott a Pécsi Tudományegyetemen, 2019-ben pedig a Debreceni Egyetemen szerzett doktori fokozatot menedzsmentből, emellett évek óta a Budapesti Műszaki Egyetem óraadó tanára, ahol a kommunikációs kampányok tervezéséről vezet szemináriumot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.