A megbízói oldalra fókuszál a marketingszövetség
Tavasztól Katona Norbert lesz az idén harminc éve alapított Magyar Marketing Szövetség operatív vezetője. A szakember a Szerencsejáték Zrt.-től érkezik a testülethez. Az új vezető bevonása jól illeszkedik a szövetség azon célkitűzéséhez, hogy a jövőben a megbízói oldalt még hangsúlyosabban képviselje.
Az idei év kiemelten fontos a Magyar Marketing Szövetség számára – mondta Hinora Ferenc, a szervezet elnöke. A tavasszal esedékes éves közgyűlésre már abban a szellemben készülnek, hogy tovább erősítsék a szövetség saját márkáját és egyúttal a pozícióját is, a piacon és a szakmán belül egyaránt. A szervezet a jövőben még nagyobb figyelmet kíván fordítani a megbízói és a hirdetői oldal képviseletére, valamint szakmai támogatására.
Katona Norbert már korábban is tevékenykedett a marketingszövetségben, négy évig volt aktív tagja az elnökségnek, nevéhez fűződik a megbízói kör exkluzív fórumának, a Marketing Döntéshozók Klubjának az életre hívása és irányítása is. A szakember 2011-ben üzletviteli tanácsadásra szakosodott közgazdászként diplomázott a Pécsi Tudományegyetemen, 2019-ben pedig a Debreceni Egyetemen szerzett doktori fokozatot menedzsmentből, emellett évek óta a Budapesti Műszaki Egyetem óraadó tanára, ahol a kommunikációs kampányok tervezéséről vezet szemináriumot.


