BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Edukációs kampány a hazai gyógyszerekért

Országos kampányt indított a Magyarországi Gyógyszergyártók Országos Szövetsége (Magyosz), amelyben a hazai gyógyszerekről tájékoztatnak. A hazai gyógyszergyártók 2014-ben hozták létre a Magyar Gyógyszer védjegyet azzal a céllal, hogy az orvosokat, gyógyszerészeket, betegeket hiteles forrásból informálják a Magyarországon készült vagy kutatott, fejlesztett gyógyszerekről – mondta Greskovits Dávid, a Magyosz elnöke. A védjegyet jelenleg tizenegy magyar gyógyszeripari vállalat helyezheti el a termékein. Szinte valamennyi betegségre vannak hazai gyártók által forgalmazott gyógyszerek, amelyek mögött magyar munka, sikeres kutatás, világszínvonalú gyártás és minőségbiztosítás áll. Ezek megoldást nyújtanak olyan egészségügyi panaszokra is, amelyek a magyar társadalmat leginkább sújtják: szív- és érrendszeri megbetegedésekre, anyagcserezavarokra és idegrendszeri megbetegedésekre. A Magyosz szerint a magyar gyógyszeripar évtizedek óta a nemzetgazdaság fontos húzóágazata, az ország versenyképességének egyik kulcsszereplője, nagy foglalkoztató és a leginnovatívabb feldolgozóipari ágazat. A hazai gyógyszergyártók az ország legjelentősebb beruházói, foglalkoztatói között vannak, és az ágazat élen jár az innovációban is: évente 70-80 milliárd forintot költenek kutatás-fejlesztésre.

A védjegyet mostanáig

11

gyártó helyezhette el a termékein

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.