Ahogy az eddigi autóknál, úgy a 911 Turbónál is mindent a megrendelő kívánságának megfelelően alakítanak ki. 

Itt most nemcsak a színekre és a kárpitra kell gondolni, hanem arra, hogy túra-, hétköznapokra vagy pályanapokra hangolt beállítást kér-e az ügyfél. 

Aztán ott van a motortuning, a léghűtéses bokszer teljesítménye legalább 450 lóerő, ám ettől el lehet térni. A váltót hatfokozatú, kézi kapcsolású szerkezetre cserélik, és a hátsókerék-hajtás mellett összkerékhajtás is elérhető. 

A képen az első valódi autó számítógépes látványterve látható

A vázlatrajzon a most épülő első Singer Porsche 911 Turbo látható, amelyet túraautónak hangolnak, a karosszériát Wolf Blue árnyalatra fényezik, Malibu Sand színű a bőrkárpit, 

elektromos állítású sportülések kerülnek elölre, légkondicionáló és karbon-kerámia fékrendszer is van a fedélzeten. A 3,8 literesre növelt lökettérfogatú blokknál két turbófeltöltőt és elektronikus vezérlésű lefújószelepet használnak, az oldalsó légbeömlők mögé kerülnek a vizes intercoolerek. Az utastér újdonsága a váltókar előtti konzolon kialakított okostelefon-tartó.