Egyedülálló egészségközpontot adott át a napokban a Magyar Suzuki Zrt., amely így a különböző diagnosztikai vizsgálatok mellett a jövőben ingyenesen biztosít 15-féle járóbeteg-szakellátást a vállalat munkavállalóinak.

Magyar Suzuki
egészségügy, rendelő, eü,
esztergom,
Fotó: Magyar Suzuki

A Suzuki Egészségút programmal az esztergomi székhelyű társaság célja, hogy komplex szolgáltatással gondoskodjon a munkavállalói egészségéről. Az autóipari cég a kötelező munkaegészségügyi szűrések mellett jelenleg is szervez a 40 év feletti, 5 éves jogviszonnyal rendelkező munkatársai számára éves szűrővizsgálatokat, menedzserszűréseket. Az intézmény 15-féle járóbeteg-szakellátást – például bőrgyógyászat, belgyógyászat, kardiológia, endokrinológia stb. – és különbféle diagnosztikai vizsgálatokat – többek között hasi és nyaki ultrahang vagy terheléses EKG – biztosít a dolgozóinak, függetlenül attól, hogy gyártósori vagy irodai munkát látnak-e el. 

Az ellátás költségét a Magyar Suzuki Zrt. finanszírozza.

„Az egyik legfőbb értékünk, hogy egy összetartó és felelős közösség vagyunk. Számunkra fontos a kollégáink testi és mentális egészsége, ezért úgy döntöttünk, létrehozunk egy saját egészségközpontot. Ezzel a munkavállalóink számára elérhetővé teszünk számos szűrést és gyógykezelést, amelyekre egyéb esetben akár heteket, hónapokat kellene várniuk. Szeretnénk, ha az egészség és az arra való törekvés a mindennapok természetes részévé válna. A Suzuki Egészségcentrummal ebben segítünk” – mondta Bonnár-Csonka Zsuzsanna kommunikációs vezető.

A Suzuki Egészségút program szolgáltató partnere a Hungária Med-M Kft. Az intézmény szolgáltatásait első körben azok a menedzsereik és 40 év feletti munkavállalóik vehetik igénybe, akik eddig is szűrővizsgálatra voltak jogosultak, illetve korábbi eredményük alapján kezelést, orvosi figyelmet igényelnek. Velük az egészségügyi szolgáltató veszi fel a kapcsolatot a kezelés részleteiről. 

Magyar Suzuki
egészségügy, rendelő, eü,
esztergom,
Fotó: Magyar Suzuki

A társaság célja, hogy hosszú távon az összes munkavállalóra kiterjessze ezt a lehetőséget, és a kötelező üzemorvosi vizsgálaton feltárt problémákat is gyógyítani lehessen. Az orvosi csapat a szolgáltatás részeként 

  • ügyfélszolgálatot, 
  • call-centert és 
  • elektronikus kapcsolattartási lehetőséget biztosít a gördülékeny szervezés érdekében. 

A Suzuki Egészségcentrum megnyitását követően folyamatosan vizsgálják majd a visszajelzéseket, és igény esetén további szolgáltatásokkal bővítik a jelenleg elérhetők listáját.

Új kedvenc autója van Magyarországnak

Külön meccset vívott egymással az elmúlt hónapban a Volkswagen és a Skoda, letaszították a trónról az S-Crosst.