A változások nem jelentik az eddigi stratégia feladását, az FT dinamikusan növekvő vállalkozás, számos régióban ismertsége túl alacsony még ahhoz, hogy -. fő konkurense, a WSJ példáját követve .- megengedhesse magának az internetes kiadás elérésének korlátozását -. idézi Martint a Frankfurter Allgemeine Zeitung. A brit FT on-line verziója ma még elsősorban a hirdetések révén képes jövedelmet termelni, havonta 1,7 millió látogatót regisztrálnak a honlapon, melynek készítésével 110 újságíró foglalkozik.
A rivális WSJ-t kiadó Dow Jones International elnöke, Karen Elliott House igazolva látja saját koncepciójukat, sikertörténetként tekint a kezdetek óta minden szolgáltatást térítéses alapon nyújtó internetes ajánlatukra. Megítélése szerint lapjuk eleve több előfizetővel büszkélkedhet, mint az FT olvasóinak száma. Az elmúlt évben valóban 43 százalékkal, 553 ezerre bővült a WSJ előfizetői tábora, kétharmaduk ma már nem kapja kézhez a papírra nyomott változatot. House ennek ellenére még hosszú jövőt jósol a hagyományos kiadásnak.
A nyomtatott verzió példányszáma mindkét lapnál stagnál, amire megoldásként az internet mellett a regionális terjeszkedés kínálkozik. Az FT jelenleg 155 ezer lapot ad el az USA-ban naponta, ez eltörpül a WSJ 1,8 milliós darabszáma mellett. A jóval szerényebb európai piacon átlagosan 141 ezer példányt értékesítenek a britek, a WSJ példányszáma itt 78 ezer. Mindkét lap azzal vádolja konkurensét, hogy kedvezményesen vagy olykor akár ingyen is osztogatott példányokkal manipulálja az eladási adatokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.