A nagy amerikai stúdiók akkor is jelentékeny nyereségre számíthatnak Oscar-díjra jelölt filmjeikből, ha a produkciók végül mégsem nyerik el az amerikai Filmakadémia díjait. A jelölés önmagában reklámértékű.
A legnagyobb haszonra, éves bevételük mintegy 15 százalékos növekedésére természetesen a díjazottak producerei számíthatnak, de a jelölés már önmagában olyan reklámérték, hogy a tapasztalatok szerint a végül mégsem díjazott filmek gyártói is biztosra vehetik bevételeik 8-10 százalékos növekedését. A várható nyereségnek csupán egyik forrása a jegyeladás, ami mellett hasonló súllyal esik latba a videoforgalmazásból származó bevétel, és jól hoz a konyhára a kábeltelevíziós forgalmazás is.
A jelöléssel járó intenzív sajtóvisszhang és pr azonban önmagában még kevés az üdvösséghez. Szórakoztatóipari elemzők szerint mialatt a filmek gyártási költsége nagyjából azonos maradt az utóbbi néhány évben, a marketingráfordítások 9-10 százalékos növekedése akkor is érzékelhető, ha a stúdiók éppen ezt a költségüket igyekeznek leginkább titokban tartani. A filmgyártók szemlélete továbbra is bevételcentrikus, és ez jellemzi az alkotókat is: az egyre drágábbá váló keresett színészek, rendezők, operatőrök gázsija filmenként a 20 millió dollárt is elérheti, ezenfelül egyre több sztár kér és kap részesedést a produkció profitjából is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.