A kereskedelmi tévék általában évente kétszer nyúlnak hozzá műsoraikhoz. A Tv 2 a közelmúltban hozta nyilvánosságra új műsorstruktúráját, amelyben még nagyobb szerepet szán már a csatorna arculatához kapcsolt sztárjainak, és többek között Geszti Péter, Kánya Kata, valamint Csiszár Jenő közreműködésével új műsorokat is indít. A tavaly őszi finomhangolás után most az RTL Klub is jelentős újításokra készül, azonban mint azt Piller András vezérigazgató a Világgazdaság kérdésére elmondta, a tervek egyelőre szigorúan titkosak. Annyi bizonyos, hogy dél-amerikai szappanoperából legnagyobb konkurensükhöz képest továbbra is kevesebbet adnak majd. Piller szerint ezt a döntést éppen úgy közvetlen tapasztalatokra alapozzák, mint azt, hogy a mulatós műsorok nem illeszkednek az RTL Klub fő célcsoportjának tekintett 18--49 éves korosztályok többségi ízléséhez és a nézőknek az RTL Klub televízióról kialakított összképéhez. A vezérigazgató szerint e két műsortípusnál általánosságban is számítani lehet a nézők érdeklődésének fokozatos lanyhulására. Tavaly a frekvencia 1997-es elnyerése óta először zárt nyereséges évet az RTL Klub, amely első teljes évét, 1998-at 2,6 milliárdos, 1999-et pedig 400 milliós deficittel fejezte be. 2000-ben azonban már félmilliárdot meghaladó eredményt könyvelhettek el. Ez nagyrészt megegyezik a frekvenciapályázatban vállaltakkal, bár az eredményben benne van a Magyar Televízió előzetesen nem várt arányú összeomlása is -- ismerte el Piller. Ugyanakkor a társaság kezdettől fogva igen szoros gazdálkodást folytat, s noha hitelállományuk még most is négymilliárd körüli, két éve önfinanszírozók, nem szorulnak külső forrásra, még a cégcsoporton belüli segítségre sem.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.