A július 10-éig futó Bár egyes epizódjait pedig ennél is nagyobb figyelem kíséri, a sorozat negyedik hetében például átlagosan 2,6 százalékos nézettséggel. Mint azt Ralf Manthey, a csatorna programigazgatója a Világgazdaság kérdésére elmondta, a Viasat -- amely a nézők és a hirdetési partnerek számára egyaránt új alternatívát kíván kínálni a programigazgató vélekedése szerint meglehetősen zsúfolt magyar tévépiacon -- a városokban élő fiatalabb nézőket tekinti elsődleges célcsoportjának. Ezért a mintegy 10-15 millió dolláros befektetéssel létrehozott és azóta is folyamatos ráfordításokkal fejlesztett Viasat 3 programválasztékát és egyes műsorainak stílusát is értelemszerűen a 14 és 39 év közötti fiatalok ízléséhez és elvárásaihoz igazítja. A programigazgató szerint a csatornának a Magyarországon jelenleg működő kereskedelmi tévékéhez képest bátrabb hangjával és merészebb kezdeményezéseivel -- amilyen Survivor (Túlélő) amerikai változatának bemutatása vagy az első magyar reality show elkészítése és sugárzása -- gyorsan sikerült felhívni magára a figyelmet. Manthey megítélése szerint a korszerű marketingeszközökkel, egyebek mellett internetes hírlevéllel, illetve telefonos akciókkal is támogatott Bár beváltotta a hozzá fűzött reményeket, ezért ennek vagy egy másik, ugyancsak a reality show műfajába tartozó történetnek a formájában az ősszel folytatása várható.
A 2000 végén indult, a svéd MTG-csoporthoz tartozó Viasat 3 országos lefedettsége az AGB adatai szerint 45 százalékos, egy nézője naponta átlagosan 32 percet nézi műsorait.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.