Domenico de Sole, a Gucci bőr- és luxusbirodalom elnök-vezérigazgatója tájékoztatóján közölte, hogy cége 1994 óta látványos növekedést ért el a szigetország piacán, ahol a most zárult üzleti évben 406 millió dolláros forgalmat bonyolított le, teljes árbevételének 18 százalékát. Az idén nyitandó újabb 22 egységgel 75-re nő a Gucci-áruházak száma Japánban.
Az ország lakosainak luxus-, illetve minőségi termékei iránti igényének köszönhetően egyébként más híres európai divatházak is megvetették a lábukat a japán piacon, például a Burberry, a Louis Vuitton és a Prada. A Louis Vuitton tavalyi japán forgalma 834,3 millió dollárnyi volt, körülbelül harmada az összbevételének. Jövőre eddigi legnagyobb -- tízszintes, sőt egy múzeumot is befogadó -- áruházát nyitja meg Tokió Aojama kerületében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.