A 377, illetve 400 négyzetméter alapterületű üzleteket a Douglas Hungary Kft. üzemelteti majd a fővárosban, s a hazai piacon jelenleg kapható parfüm-, illetve dekorkozmetikum-márkák mellett más ismerteket, valamint kiegészítőket és higiéniai termékeket is forgalmaznak majd.
A kft. igazgatójának tájékoztatása szerint a társaság 0,8--1 millió márka közötti összeget költ az üzletek kialakítására, s boltonként évi 300-500 millió forintos forgalomra számítanak. Szalay Roland elmondta, hogy a Douglas bevezetése a magyar piacra a társaság nagyszabású közép-európai terjeszkedésének csak a kezdete. A magyarországi előtt Lengyelországban is nyitnak boltot, de a térség többi államában is vizsgálják a lehetőségeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.