A beruházók szerint a bérlők érdeklődéséhez a 600 férőhelyes új parkolóval együtt számított bruttó 51 ezer négyzetméter önmagában nem lenne elég, hiszen több mint fél siker a helyszín megfelelő kiválasztása.
A vásárlók ugyanis sok tekintetben ösztönösen viselkednek, és semmiféle beruházással nem lehet megváltoztatni a fő mozgási irányukat. Vagyis amerre eddig nem jártak, ezután sem fognak, legyen bármilyen remek is egyébként az épület, és legyenek bármilyen sokrétűek a szolgáltatások. Emmellett leginkább akkor nem módosulnak az útirányok, ha ugyanaz közelebb vagy kényelmesebben megközelíthetően is elérhető. A Nagykörúton vagy a Rákóczi úton például a Belváros felőli oldalon járnak a vásárolni szándékozók, a másik oldalra sosem szokik át tömeg.
A Mammutban nyitja meg első üzletét a Douglas Holding AG, Európa vezető parfüm-kiskereskedelmi cége, amely tavaly ötmilliárd márkát meghaladó forgalmat ért el. A társaság az Örs vezér terén lévő Árkád bevásárlóközpontban jövő márciusban nyitja meg második boltját. A 377, illetve 400 négyzetméter alapterületű üzleteket a Douglas Hungary Kft. üzemelteti, és boltonként évi 300-500 millió forintos forgalomra számít.
Az év eleje óta a Spar helyett a Hervis Austriához tartozó Hervis Sport és Divatkereskedelmi Kft. lassan terjeszkedésbe fog: második, kétezer négyzetméteres áruházát az ősszel nyitja a Mammutban, jövőre pedig még két áruházzal bővül a hálózat -- az egyik az Árkádban lesz. Az 1999-es 1,56 milliárd után tavaly valamivel 1,6 milliárd forint fölötti árbevételt elért társaság átlagosan 500 milliós árukészlettel dolgozik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.