A világ hirdetési piacának harmadik legnagyobb vállalkozásává tenné az amerikai Interpublicot (IP) azon terve, hogy 1,9 milliárd dollárért megvásárolja a szintén amerikai True Northot (TN). Az ügyletre várakozások szerint annak ellenére is sor kerül, hogy a hirdetési ipar nehézsúlyú óriásának számító két cég nemrég második negyedévi forgalma alapján részvényei hozamának csökkenésére figyelmeztette befektetőit, s hogy ennek hatására részvényeik azonosan, közel 3 százalékkal estek az NYSE-n.
Az amerikai gazdaság gyengélkedésének hatására mind mélyebb reklámrecesszió költségeik drasztikus megnyirbálására kényszeríti a bevételei nagyobb részét hirdetésekből nyerő lapokat is. Mint beszámoltunk róla, a pangó hirdetési piacon a TNYT-t és a Boston Globe-ot megjelentető The New York Times Co. kiadóvállalat ez év első három hónapjában a két lappal összesen a tavalyinál 5,3 százalékkal kisebb hirdetési árbevételt ért el. Emiatt a 14 ezer fős TNYT az év végéig mintegy ezer munkatársat tervez elbocsátani. Az intézkedéstől a lap kiadója 35-40 millió dolláros megtakarítást remél. Ezzel egy időben jelentette be 400 fő elbocsátását az Amerika-szerte 32 regionális napilapot megjelentető Knight Rider kiadó. Itt az elbocsátások mértéke az év végig az 1700 főt is elérheti.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.