A kedvezőtlen hirdetési piac ellenére a tavalyi év azonos időszakához képest 49,8 százalékkal, 7,4 milliárd euróra növelte teljes bevételét az első fél évben a legnagyobb francia reklámügynökség, az Havas Advertising SA. Az összes kiszámlázott forgalomból az alvállalkozói teljesítéseket leszámítva a tiszta ügynökségi bevétel növekedése ugyancsak 49,8 százalékos, ami 1,1 milliárd eurót tett ki az első fél évben. A Reuters értesülése szerint a világ ötödik legnagyobb reklám- és marketingügynökségeként számon tartott (Magyarországon az Euro RSCG anyavállalataként jelen lévő) Havas 2001-ben 15 százalékkal kívánja növelni adózás előtti nyereségét. Továbbra is versenyben áll a nálunk is aktív CIA médiaügynökséget birtokló brit Tempus-csoport többségének a megszerzéséért, amelyre az Adage értesülése szerint az Havas ajánlatát követően a WPP kommunikációs csoport is ajánlatott tett. A WPP (amely hazánkban a J. Walter and Thompson, valamint az Ogilvy and Mother ügynökségeket működteti) a Tempus egy részvényéért 555 pennyt, az Havas ajánlatánál 14 pennyvel többet fizetne. A cég egyelőre nem reagált az ellenajánlatra.
Az eredeti ajánlat szerint a Tempus 30 százalékát már birtokló Havas 38 vezető tisztségviselője közösen vásárolna további 25 százalékot a brit cégből. Az Havas eredeti ajánlata 610 millió dollár volt, szándékát az Adweek értesülése szerint "halálosan komolynak" nevezve ezt emelte a WPP 629 millióra.