A hazai üzleti kommunikációs piacon a Matáv Rt.-nek mintegy 230 ezer, a Vivendinek körülbelül 34 500, a HTCC-nek 9500, a Monortelnek pedig hozzávetőlegesen 5000 vezetékes előfizetése van a tíz főnél többet foglalkoztató vállalatok körében -- áll a fent említett elemzésben. Ezen cégek vezetékes telefonforgalma az idén várhatóan mintegy 100 milliárd forint lesz. Ezzel a magyarországi piacon az üzleti kommunikáció -- tekintetbe véve ugyanezen piackutatói csoportnak az idei teljes vezetékes árbevételre szóló 360-365 milliárdos előrejelzését -- a piac 27-28 százalékát reprezentálja.
A jelentés alapján a tíz fő feletti vállalatok havi vezetékes kiadásai mintegy 8 milliárd forintot tesznek ki. Ebből az összegből mintegy 83 százalékot, 7 milliárd forintot a Matáv-csoport hasít ki, míg 11 százalék, 880 millió forint a Vivendi, körülbelül 4 százalék, 350 millió forint a HTCC, s 2 százalék, hozzávetőlegesen 150 millió forint a Monortel részesedése.
Ez éves szintre vetítve a Matáv esetében 2001-ben közel 85 milliárd, a Vivendinek (V-fon) 10,6, a HTCC-nek 4,2, a Monortelnek pedig hozzávetőlegesen 1,8 milliárd forint bevételt jelent majd az üzleti kommunikációhoz kapcsolódó előfizetési és forgalmi díjakból.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.