márciusában sütöttek friss süteményt először a Fornetti-látványpékség-hálózat kemencéiben, mára a cég franchise-partnereinek száma Magyarországon elérte az 1300-at. Külföldön Szlovákiában, Csehországban, Horvátországban és Romániában is működnek kemencéik. Az idén Németország meghódítása a cél, Hannover körzetében már 20 partner van, és számuk az év végére eléri a 150-et; Olaszországban 50 céggel kötnek szerződést decemberig, és -- Palásti József cégtulajdonos szerint -- óriási az érdeklődés az USA-ból, illetve a FÁK államaiból is.
A Fornetti sikere épp olyan gyors, amilyen egyszerű elvekre épül: az anyacég -- 2 milliárd forintos forgalom mellett -- 600 milliós adózás előtti nyereséggel zárta az elmúlt évet, a Fornetti-érdekeltségek összbevétele a 3,5 milliárd forint volt. A rendszer egyik oldalán a Fornetti áll, amely saját maga gyártja a kemencét, a gyorsfagyasztott süteményt, és ezt saját terítőhálózata juttatja el a partnerekhez. A másik oldalon a szerződött partner, akinek -- minimális befektetéssel -- lényegében csak a látványpékség üzemeltetése a feladata.
Az új kecskeméti franchise-központ 4000 négyzetméteres, amelyből 1300 adminisztratív célokat szolgál, a fennmaradó rész a termelőüzemé. A Balkánon terjeszkedni kívánó cég kész bérmunkában, különleges megbízásokra is dolgozni, például gyorsfagyasztott lazacos süteményt készíteni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.