A 32 ezer érintett magyar társaság közül elsősorban a nagyvállalatokra jellemző, hogy a nemzetközi távhívásoknál az internetes adatátvitel előnyeit kihasználják, ebben a szegmensben a használók aránya már eléri a 40 százalékot.
Az idei első fél év végén a nagyobb vállalatok közül mintegy 3500 alkalmazott VoIP technológiát, de -- a felmérés szerint -- az üzleti tervek alapján az ügyfélbázis 40 százalékos bővülésére lehet számítani.
A külföldre irányuló internetes telefonszolgáltatás teljes piacát a piackutatók 2001-ben 5--6 milliárd forint közé teszik, ami a gazdálkodó szervezetek által generált beszédcélú távközlési kiadások 155 milliárd forintjához képest 3-4 százaléknak felel meg. A magyar középvállalatok 18 százalékos, a nagyvállalatok 22 százalékos költségcsökkentésről számoltak be, miután a nemzetközi távhívásoknál bevezették az internetes megoldást.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.