Graham Millar, a Nestlé brit érdekeltségének vezetője a fagylaltüzlet eladásával kapcsolatban kijelentette: "1992 óta folyamatosan és jelentős ráfordítással, veszteségeket is vállalva fáradoztunk a brit piac meghódításán, ám mind a mai napig nem látjuk tisztán termékeink jövőjét." Millar szerint az Unileverhez tartozó Birds Eye Walls által uralt brit piacon jégkrémeik sikeresebbek lehetnek az RF szervezetében, amely 60 százalékkal részesedik a szupermarketekben forgalomba kerülő pálcikás jégkrémek forgalmából. Elemzők szerint a Nestlé-érdekeltség átvétele negyedével, de akár harmadával is növelheti az RF piaci részesedését.
A svájci társaság az idei első fél évben 2,8 milliárd svájci frankról 3,15 milliárdra emelte adózott nyereségét, bevétele pedig 6,3 százalékot erősödve 41,2 milliárd frankra nőtt. A nyereség emelkedése meghaladja az előzetes szakértői várakozásokat, melyek legfeljebb 7 százalékkal számoltak. Az élelmiszerek mellett az állateledel-gyártásban is terjeszkedő Nestlé közölte azt is, hogy az amerikai gyökerű Ralston Purina 10 milliárd dolláros felvásárlását az év végére befejezi. A Nescafe, Perrier és Friskies márkákat kezében tartó cég vártnál jobb profitja az ázsiai, óceániai és afrikai értékesítés megugrásának köszönhető. A feltörekvő piacok és az újraéledő dél-amerikai forgalom ellensúlyozni tudta az Egyesült Államokban elért vártnál kisebb növekedést.
Az édesipari termékeket, instant italokat, gabonapelyheket, konyhai termékeket, bébiételeket, valamint állateledeleket forgalmazó Nestlé Hungária Kft. tavaly 40,07 milliárd forint árbevételt ért el, 27 százalékkal nagyobbat, mint az előző évben. A forgalom bővülésének motorja az export, amely mintegy száz százalékkal nőtt, elsősorban a felfutó kelet-európai állateledel-piac jóvoltából. A konszolidált árbevételben így 22-ről 36 százalékra erősödött a kivitel súlya. Ez főleg annak köszönhető, hogy a Nestlé-csoporton belül a hazai leányvállalat több termékből is (instant italok, csokoládéfigurák, állateledelek) a regionális gyártó szerepét tölti be.
Az idén várhatóan 25 százalékkal nőhet a forgalom, ezen belül a belföldi eladásoké 15-20 százalékkal. A Nestlé az idén mintegy 4 milliárd forintot fordít a három hazai gyára fejlesztésére.