Az Interbrew a brit piac tíz vezető sörmárkája közül négyet -- beleértve a dobogós helyezett Carlingot és a Stella Artois-t -- birtokol, gyakorlatilag kétpólusúra szűkítve a versenyt. A Bass megszerzése előtt ugyanis, még tavaly májusban, 400 millió fontért megvette a szintén brit Whitbread társaság sörágazatát.
A Interbrew tudomásul vette a döntést, és jelezte, hogy még ez év végéig értékesíti a Basshoz tartozó Carling Brewerst. Ez utóbbi mintegy 19 százalékkal részesedik a brit sörpiacon. A legnagyobb eséllyel a holland Heineken-csoport pályázhat, s várhatóan 1,2 milliárd fontot kínál a Carlingért a Handelsblatt híre szerint. A Heineken a dél-afrikai SAB-csoporttal tavaly már ringbe szállt a Bass megszerzéséért, ám akkor a belgák győztek 2,3 milliárd fontos ajánlatukkal.
A belga Interbrew jelenleg a világ második legnagyobb sörgyártója: 22 ország közel hatvan sörüzemében, köztük a Borsodi Sörgyárban érdekelt. Vezető sörmárkái közé tartozik a belga Stella Artois, az északír Cafrey''s, a skót Tennent''s és a német Beck''s. Az idei első fél évben 3,48 milliárd euró nettó árbevételt és mintegy 200 millió euró nettó nyereséget ért el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.