Horváth szerint sehol a világon nem működnek az állampolgári érdekérvényesítésben egyre jelentősebb szerepet játszó fogyasztóvédelmi lapok állami támogatás nélkül. A fejlett piacok tesztlapjai ugyanis -- tárgyilagosságuk garanciájaként -- kivétel nélkül lemondanak a fizetett hirdetésekről.
Bár pályázaton kisebb központi támogatásokat az utóbbi években is bevontak a Teszt Magazin finanszírozásába, a magyar lap nem engedhette meg magának, hogy szervezett állami támogatásának 1999-es megszűnését követően teljesen kivonuljon a hirdetési piacról -- fűzte hozzá Horváth.
A folyóirat az idén mintegy 20 millió forinthoz jutott hirdetésekből, de ahhoz tehát, hogy a nemzetközi szokásoknak megfelelően jelenhessen meg, évi 50 millió forintra lett volna szükség. Horváth szerint ehhez, a Teszt Magazin fenntartása érdekében, az év folymán megkeresett intézmények -- a Gazdasági Minisztérium, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, valamint a fogyasztóvédők szövetsége -- egyike sem mutatkozott partnernek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.