A Tesco-lánc 18 magyarországi hipermarketjében párhuzamosan kerül sor a bevezetésre. A cipőt is tartalmazó, hosszabb távon fehérneművel is bővülő Items-termékeket mintegy 100, vegyesen hazai és külföldi, kisebb és nagyobb beszállítótól szerzik be, akik termékeiket kizárólag a Tescónak adhatják el. A divatcikkek között magyar fejlesztésű, illetve tervezésű is van.
Az új hipermarketek megnyitása jóvoltából tavaly bővült a Tesco forgalma: a magyarországi lánc nettó árbevétele 2000-ben 126 milliárd forintra emelkedett. Ruházati választékának fejlesztésétől a Tesco forgalmának további emelkedését várja.
A Magyarországon működő hipermarketek közül elsőként a Tesco vállalkozik saját márkás ruházati cikkek forgalmazására -- tudtuk meg a céget képviselő Kiss Éva kommunikációs koordinátortól. A cég hálózatának külföldi egységeiben már bevezették az Items márkát. A nőknek, férfiaknak és gyerekeknek egyaránt kínált Items felsőruházati cikkek első kollekciói már kaphatók, arányuk a teljes ruházati készleten belül bővül. Acsay Judit-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.