Bill Clinton -- Silvio Berlusconi olasz miniszterelnökkel együtt -- az Olasz Reklámszövetség háromnapos konferenciájának díszvendége volt. Az AdAge beszámolója szerint az exelnök 40 perces előadásban beszélt az üzleti kommunikációban és ezen belül különösen a hirdetések világában véleménye szerint szükséges stílusváltásról. Clinton szerint a reklámozóknak üzeneteikben fel kell hagyniuk az egyoldalú felszólításokkal, mert a hirdetőnek nem az a dolga, hogy kioktassa a fogyasztót, hanem hogy érdemi választ adjon az emberek igényeire. Ennek érdekében tanácsos a reklámüzeneteket árnyaltabban, a befogadó helyzetébe is belehelyezkedve megfogalmazni, különösen most, amikor a világgazdaság lassulása és a terrortámadás okozta megdöbbenés nyomán fokozódott az emberek érzékenysége, és fogyasztók sokasága vizsgálja felül korábbi értékrendjét. Az új hirdetési stílus alapját Clinton az érzelmek előtérbe kerülésében látja: "A hirdetőknek az eszük és az érdekeik után a szívükkel is meg kell tanulniuk gondolkodni" -- mondotta.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.