"A tegnap nyilvánosságra hozott összeállításban azok a márkatermékek szerepelnek, amelyekkel gyártójuk a 2001. március 31-ét megelőző 12 hónapban 1 milliárd dollárnál nagyobb árbevételt ért el. E 43 kiemelkedő forgalmú cikket összesen 23 gyártó állítja elő, a csúcsbrandek között mindössze 7 -- a Beiersdorf, a Danone, a Diageo, a Ferrero, a Heinecken, a L''Oreal és a Nestlé -- európai található. A milliárdos márkák többségének fő piaca Észak-Amerika, de kilenc termék (közöttük olyan amerikai klasszikusnak számítók is, mint a Coca-Cola vagy a Wrigley rágógumi) Európát tekinti vezető piacának.
A "bajnokok" többsége (szám szerint 13) italféleség, elsősorban üdítő: ezek sorát évi 15 milliárd dollárnál magasabb összforgalmával és a mindjárt két márkával, a hagyományos Coca-Colával és az azonosan teljesítő Diet változattal a Coca-Cola Beverages vezeti. Ugyancsak 5 és 15 millió dollár között teljesít a Pepsi, amelynek italai a leginkább változatlanul hagyományos piacán, Észak-Amerikában keresettek. Más szempontból azonban a PepsiCo is éllovas: a listára került csúcsmárkák közül egyedül ez a konszern hatot gyárt. Az üdítők mellett a sörök (köztük az USA-ban igen népszerű Budweiser, illetve az inkább Európában kedvelt Heinecken) erősítik az italcsoport márkaerejét. A cigaretták csapatában a 15 milliárd fölött forgalmazó Marlboro után a Benson and Hedges, a Camel és az LM következik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.