Közel minden hatodik vállalat a legalacsonyabb csatlakozási-beruházási költség alapján döntött, és csak minden tizedik vette figyelembe a költségek tervezhetőségét és a díjrendszerek átláthatóságát. A költségek mellett fontos szerepet játszik még az elérhető szolgáltatók köre, a személyes kapcsolatok és az ismerősök ajánlása.
Az üzemeltetés során a vállalatok 44,5 százaléka leginkább versenyképes árat, 37,4 százalékuk a szolgáltatás folytonosságát, 30,5 százalékuk pedig állandó ügyfélszolgálatot vár el. Az árak a legfontosabb hiányosságok ranglistáján is az első helyen vannak, azaz a vállalatok 33,6 százaléka alacsonyabb költségeket szeretne, 31,4 százalékuk pedig kevésbé elégedett a szolgáltatás folytonosságával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.