BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Érzékenyek az internetárakra a magyar cégek

Az internetszolgáltatók kiválasztásánál Magyarországon az árképzésnek és a költségnek van döntő szerepe -- derül ki a Bell Research és a Modem Kor 459 cég körében végzett felméréséből. A nagy- és középvállalatok 20,7 százaléka a legjobb ár-érték arány alapján választotta ki szolgáltatóját, de 17,9 százalékos a legolcsóbb megoldás mellett döntők aránya.

Közel minden hatodik vállalat a legalacsonyabb csatlakozási-beruházási költség alapján döntött, és csak minden tizedik vette figyelembe a költségek tervezhetőségét és a díjrendszerek átláthatóságát. A költségek mellett fontos szerepet játszik még az elérhető szolgáltatók köre, a személyes kapcsolatok és az ismerősök ajánlása.
Az üzemeltetés során a vállalatok 44,5 százaléka leginkább versenyképes árat, 37,4 százalékuk a szolgáltatás folytonosságát, 30,5 százalékuk pedig állandó ügyfélszolgálatot vár el. Az árak a legfontosabb hiányosságok ranglistáján is az első helyen vannak, azaz a vállalatok 33,6 százaléka alacsonyabb költségeket szeretne, 31,4 százalékuk pedig kevésbé elégedett a szolgáltatás folytonosságával.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.