Az adatok szerint megnőtt az üzletek árbevétele és nyeresége, költségeik viszont csökkentek. A Herbária kezelésében jelenleg országszerte 37 bolt működik, a társaság az év végéig még további hálózatbővítést tervez, s üzleteik megjelennek a bevásárlóközpontokban is.
A cég az idén nyolc százalékkal nagyobb, azaz kétmilliárd forint fölötti forgalmat remél. Belföldi értékesítése tíz százalékkal nőhet, míg gyógynövényexportja ugyanilyen mértékben mérséklődhet. Pálmai Zoltán szerint mivel a gyógynövénykivitel kevésbé nyereséges, a jövőben inkább a késztermékexportra koncentrálnak. Európában és Kanadában keresnek új piacokat. Ennek érdekében a társaság folyamatosan fejleszti gyártmányait.
A Herbáriának Balmazújvárosban, Füzesabonyban, Székkutason és Tolnán van gyógynövény-feldolgozó üzeme, s az igazgatóság döntése alapján az utóbbit év végén bezárja a cég. A tolnai üzem mindössze tizenegy fős. Vezetése szerint nem gazdaságos a fejlesztése. Ugyanakkor a cég korszerűsíti székkutasi feldolgozóját, ott üzembe helyez egy teatasakolót, s bővíti a raktárat.
A cégvezető szerint Nyugat-Európához hasonlóan Magyarországon is élénkül a kereslet a természetes, gyógynövényalapú készítmények iránt. Ezzel együtt nő a gyógynövény-forgalmazók száma is. A Herbária éves bevételének közel felét teszi ki a gyógyteák értékesítése, s piackutatói felmérések szerint a társaságnak ezen a területen a belföldi piacon nyolcvanszázalékos részesedése van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.