BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Marketing női célcsoportoknak

A hangos, nyers és folyamatosan ismétlődő reklámok, a mennyiségi elérés jegyében zajló látványos "kólaháborúk" és "burgercsaták" kevéssé hatnak a női fogyasztókra -- állapítja meg az Éva-marketing címmel most magyarul is megjelent szakkönyv szerzője.

Faith Popcorn, az USA-ban BrainReserve néven tanácsadó céget működtető szerző úgy véli, a fériak és a nők különböző módon fogadják be az ismereteket: míg előbbiek figyelmét elsősorban a koncentrált információ ragadja meg, amelynek alapján gyorsabban döntenek, utóbbiak az összefüggések szélesebb köréből tájékozódnak, és döntésük lassabban születik meg. A szerző ennek jegyében szentel közel 300 oldalt a nemek közötti különbségre alapozott, számos -- többnyire amerikai -- példával illusztrált értékesítési technikáknak. Nos, akkor, amikor a napi fogyasztási cikkek 80 százalékát nők vásárolják (vagy legalábbis ilyen mértékben befolyásolják a vásárlást), a nők kíváncsiságára és kapcsolatigényére építkező eladási módszereket feltétlenül érdemes megismerni. Az Éva-marketing egyben szakszótárként is használható; aki végigolvassa, megismerkedhet a marketinges zsargon legújabb generációjának néhány -- a humort sem nélkülöző -- olyan divatos kifejezésével, mint a "figyelemmorzsa", a "technoizoláció" vagy éppenséggel az "ősközösség".

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.