Magyarországon Gyöngyös és Tatabánya merült fel, de számos lengyel és cseh város is esélyes a munkahelyeket teremtő befektetésre. Az alacsony bér- és egyéb költségek mellett az adókedvezmények is döntőek lesznek a választásban, közölték korábban a két cégnél. Lengyelország a különböző kedvezmények és állami támogatások terén két vetélytársához viszonyított lemaradását az ősszel törvénymódosítások sorozatával orvosolta, így az adóbefizetés és a számlaadás egyszerűsítésével. Szlovákia kevesebb reménnyel várja a decemberi határozatot.
A januárban nyilvánosságra hozandó döntés értelmében 2005-től gyártana az új üzem évi 300 ezer kiskategóriájú autót. A PSA és a Toyota ötven-ötven százalékban tulajdonolt, másfél milliárd euróból létrehozott vállalkozása vezényelné a közép-európai termelést.
Decemberben várható döntés a PSA és a Toyota közös közép-európai gyártelepéről -- jelentették be a PSA-nál. Mint beszámoltunk róla, Magyarország mellett korábban Lengyel- és Csehország merült fel lehetséges helyszínként, most a vállalat szóvivője nem kívánt egyetlen országot sem megnevezni. VG-összefoglaló-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.