A Mediagnózis adatai szerint szeptemberben Magyarországon lényegében a tavaszi csúcsokkal azonos volt a reklámköltés, sőt nagy átlagban ez bizonyult az év eddig eltelt részének második legerősebb hónapjának az eszköztulajdonosok számára. A szeptemberben közzétett hirdetések összesen 23,7 milliárd forintos értéke csupán 1,1 milliárddal maradt el a több év viszonylatában (és az idén is) legerősebbnek mutatkozó májusitól. Mint általában, a listaáron számított költést mindkét hónapban a televíziók képernyőjére került hirdetések "húzták", amelyek értéke -- szemben például a csupán 5,2 milliárdos (hagyományosan és összességében mélypontnak számító) januárral -- az idén csak májusban és szeptemberben kúszott 14 milliárd forint fölé. Ugyancsak ez a két hónap hozta a legnagyobb értékű reklámköltést az írott sajtó számára: a napilapokban és magazinokban együttesen szeptemberben 6,1 milliárd értékben jelent meg hirdetés (érdekes módon a májusi csúcs a lapok esetében szintén 1,1 milliárddal volt magasabb). De közvetlenül az áprilisi 138 milliós költés után a 108 millió forinttal a szeptember volt a második legjobb hónapja a reklámtortából szerényebben részesedő moziknak, valamint a márciusban 1,8 milliárdos, szeptemberben pedig 1,79 milliárdos költést regisztráló közterületi reklámoknak is. Ugyanekkor a rádiókhoz a számukra az idén eddig a legjobb júniusi, mintegy 1,2 milliárdtól alig elmaradó, 1,14 milliárd értékű hirdetés áramlott. Mint az év eddig eltelt részében, szeptemberben is a távközlési cégek tették közzé a legtöbb (több mint 1,7 milliárd forint értékű) reklámot. A hónap második legnagyobb "költői" 1,6 milliárddal a gépjármű-kereskedők voltak, a harmadik helyet (1,3 milliárdnyi hirdetésükkel) a csokoládét és édességet kínálók szerezték meg. Szintén egymilliárd felett költöttek szeptemberben a tisztítószerek forgalmazói és a bankok is, míg a szeszes italok ehhez közeli szinten, 994 millió forintnyi reklámmal voltak jelen a hirdetési piacon.
A szeptemberi reklámköltés kínálati szektorok szerint (ezer Ft)