Az Adidas konszernhez tartozó Salomon cég többek között szörffelszerelésekkel és -ruhákkal bővíti sportcikk-kínálatát. A lépéstől éves árbevételében 30-ról 50 százalékra nőhet a nyári forgalom részesedése.
Az elmúlt évtizedben főleg a téli sportcikkekre összpontosító, s a síkötések és -cipők után a sílécgyártásban is a dobogóra nyomult Salomon elérkezettnek látja az időt a vízre szállásra. Francia leányvállalata a jövőben minden olyan terméket forgalmaz, amelyet a siklással kapcsolatos - értesült a Handelsblatt. Így a hullámlovagláshoz szükséges technikai és ruházati felszerelések mellett még a gördeszkákat is beveszi a portfólióbővítési programjába. Két-három éves tanulóidőt követően már nyereséget vár az új üzletágaktól, és azt, hogy a nyári forgalma a téli szintre fut fel. A cég már eddig is gyártott a golfozáshoz és kerékpározáshoz szükséges felszereléseket.
A Salomon társaság 1998-ban olvadt be a német Adidas konszernbe. Az akkor 435 millió eurót forgalmazó társaság bevétele 2000-ben már elérte a 648 milliót, 57 millió eurós üzemi eredmény mellett. Ez utóbbival mintegy 15 százalékban járult hozzá a csoport összeredményéhez. Az Adidas-Salomon nevet felvett csoport a világ második legnagyobb sportcikkgyártója az amerikai Nike mögött. Kínálatában a sportcipők dominálnak.
VG-ÖSSZEÁLLÍTÁS
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.