BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A TUI az Eurotoursszal erősít

Együttműködési szerződést kötött a TUI csoport és az Eurotours utazási iroda. A szálak szorosabbra fűzése a nyári ajánlatokat kínáló reklámkampánnyal kezdődött.

A cégek illetékesei szerint ez a kapcsolat mindkét társaság számára kedvező, ugyanis árualapjuk más-más rétegnek szól, így a két vállalat nem konkurenciája egymásnak. Az együttműködés része az említett reklámkampány mellett a közös téli, illetve a jövő nyári árualap. Ez utóbbi keretében közös chartergépek indítása sem kizárt.

Mint Radics Lajos, a TUI csoporthoz tartozó Touropa Magyarország Kft. értékesítési vezetője mondta, terveik szerint

3-5 éven belül a magyar piac egyik vezető utazásszervezőjévé kívánnak válni, aminek első lépése, hogy az idén mintegy tízezer turista utazását kívánják megszervezni. Ám - hasonlóan más országokban szokásoshoz - az értékesítést viszonteladókon, képviseleti irodákon keresztül végzik.

Az értékesítésben szánnak fontos szerepet a jelentős országos hálózattal bíró partnerüknek, ami nemcsak kínálatukban, de az egyes utazási irodák megjelenésében is látható lesz. Arról nincs szó, hogy a TUI részesedést szerezne az Eurotoursban.

Az Eurotours ügyvezetője, ifj. Kenessey Gábor hangsúlyozta: ez az együttműködés azért fontos, mert a TUI egyfajta biztonságot jelent a magyar tulajdonú cég számára. Úgy tűnik, az ilyen együttműködés elengedhetetlen a magyar piacon.

Az Eurotoursnak egyébként jelenleg 18 saját irodája van, amelyből kettő a fővárosban, a többi vidéken működik. Ezt rövidesen egy újabb fővárosi egységgel bővítik. Emellett a társaságnak 20 képviseleti irodája is van, mintegy 300 viszonteladóval dolgoznak együtt, s 15 autóbuszt tartalmazó flottát is birtokolnak, amely a kiutazás mellett a beutazásban is segíti a TUI-t.

Ez az együttműködés azt is jelenti, hogy szinte minden igényt ki tudnak elégíteni a hazai piacon - hangsúlyozta ifj. Kenessey Gábor.

Ez év áprilisában a Neckermann és a West Travel fűzte szorosabbra együttműködését, ami a West számára a kockázat csökkentését jelentette, míg a Neckermann ezáltal tovább erősítette piaci pozícióját. Erre éppen a TUI megjelenése késztette a Neckermann magyarországi cégét. Mindkét társaság arra törekszik, hogy rugalmasabban alkalmazkodjon az idén a korábbiaknál is gyorsabb piaci változásokhoz.

Lázár Ildikó

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.