BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Karriervonal

Csíkné dr. Kovács Klára ettől a hónaptól az InDeed vezetési tanácsadó cég kelet- és közép-európai ügyvezető igazgatója. Korábban (1993-tól) az Unilever értékesítési igazgatója volt, azt megelőzően pedig dolgozott a Benckisernél, az ÁPISZ-nál, illetve a Skála Metrónál és a Centrum Áruházak Vállalatnál. Ez utóbbi munkahelyén gyakornokként kezdett még 1975-ben, s mint áruház-igazgató távozott 1982-ben. Főbb erősségei - terület szerint - a stratégia, fogyasztói kapcsolatok - marketing, vásárlói környezet - trade marketing, hatékony ellátási láncok, vezetői munka támogatása, szervezetfejlesztés.



Christopher Mattheisen (41) került szeptember 1-jétől a Matáv lakossági szolgáltatások üzletágának élére vezérigazgató-helyettesi beosztással. A gazdasági és pénzügyi végzettségű szakember tanulmányait a bloomingtoni Indiana Egyetemen és a New York-i Columbia Egyetemen folytatta. 1990-ben jött Magyarországra, ahol üzleti elemzéssel és stratégiai tervezéssel foglalkozó tanácsadói vállalkozást alapított. 1993-tól a US West International marketingvezetőjeként közreműködött a magyar, a lengyel és a cseh mobilszolgáltatók beindításában. 1993 és 1996 között a Westel 900 GSM Mobil Távközlési Rt. marketing- és értékesítési igazgatójaként tevékenykedett. 1997-től Londonban a MediaOne mobiltávközlési vállalkozásainak kereskedelmi és marketingtevékenységét irányította. A mostani kinevezését megelőzően Christopher Mattheisen Angliában, a BT Cellnetnél üzleti, kereskedelmi és marketingigazgatóként dolgozott.



Szémann Tamás augusztustól a Noguchi & Peters Communications ügyfélkapcsolati igazgatója. A 2000. augusztus óta dolgozó Szémann ügyfele a szélessávú internetszolgáltató Chello, a sajtgyártó Pannontej és Veszprémtej Rt., valamint a csomagolási hulladékok visszagyűjtését koordináló Öko-Pannon Kht., továbbá kommunikációs tanácsadója a Magyar Sajtklubnak. Korábban ügyfélkapcsolati munkatársként a Rátky és Társai Marketing Kommunikációs Kft.-nél dolgozott, ahol részt vett a Philip Morris Magyarország személyiségfejlesztő programjának, a Necc önismereti kamaszirodának a létrehozásában, valamint szerepet vállalt Metro napilap bevezető kampányában. 1993-96 között a Kereskedelmi, Vendéglátó-ipari és Idegenforgalmi Főiskolán felsőfokú reklám szakon végzett. 1998-tól a JATE Budapesti Média Intézetének kommunikáció szakának hallgatója.





Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.