Karriervonal
Csíkné dr. Kovács Klára ettől a hónaptól az InDeed vezetési tanácsadó cég kelet- és közép-európai ügyvezető igazgatója. Korábban (1993-tól) az Unilever értékesítési igazgatója volt, azt megelőzően pedig dolgozott a Benckisernél, az ÁPISZ-nál, illetve a Skála Metrónál és a Centrum Áruházak Vállalatnál. Ez utóbbi munkahelyén gyakornokként kezdett még 1975-ben, s mint áruház-igazgató távozott 1982-ben. Főbb erősségei - terület szerint - a stratégia, fogyasztói kapcsolatok - marketing, vásárlói környezet - trade marketing, hatékony ellátási láncok, vezetői munka támogatása, szervezetfejlesztés.
Christopher Mattheisen (41) került szeptember 1-jétől a Matáv lakossági szolgáltatások üzletágának élére vezérigazgató-helyettesi beosztással. A gazdasági és pénzügyi végzettségű szakember tanulmányait a bloomingtoni Indiana Egyetemen és a New York-i Columbia Egyetemen folytatta. 1990-ben jött Magyarországra, ahol üzleti elemzéssel és stratégiai tervezéssel foglalkozó tanácsadói vállalkozást alapított. 1993-tól a US West International marketingvezetőjeként közreműködött a magyar, a lengyel és a cseh mobilszolgáltatók beindításában. 1993 és 1996 között a Westel 900 GSM Mobil Távközlési Rt. marketing- és értékesítési igazgatójaként tevékenykedett. 1997-től Londonban a MediaOne mobiltávközlési vállalkozásainak kereskedelmi és marketingtevékenységét irányította. A mostani kinevezését megelőzően Christopher Mattheisen Angliában, a BT Cellnetnél üzleti, kereskedelmi és marketingigazgatóként dolgozott.
Szémann Tamás augusztustól a Noguchi & Peters Communications ügyfélkapcsolati igazgatója. A 2000. augusztus óta dolgozó Szémann ügyfele a szélessávú internetszolgáltató Chello, a sajtgyártó Pannontej és Veszprémtej Rt., valamint a csomagolási hulladékok visszagyűjtését koordináló Öko-Pannon Kht., továbbá kommunikációs tanácsadója a Magyar Sajtklubnak. Korábban ügyfélkapcsolati munkatársként a Rátky és Társai Marketing Kommunikációs Kft.-nél dolgozott, ahol részt vett a Philip Morris Magyarország személyiségfejlesztő programjának, a Necc önismereti kamaszirodának a létrehozásában, valamint szerepet vállalt Metro napilap bevezető kampányában. 1993-96 között a Kereskedelmi, Vendéglátó-ipari és Idegenforgalmi Főiskolán felsőfokú reklám szakon végzett. 1998-tól a JATE Budapesti Média Intézetének kommunikáció szakának hallgatója.


