"Egyszerűen lerombolják az iparágat" - vetette oda több Boeing-vezető, amikor megtudta, hogy az Airbus elhalászta előlük a nagy üzletet. Az olcsó légitársaságok legtöbbjével kapcsolatban álló amerikai óriásvállalat máris egyértelművé tette: nem követi az Airbust, és "nem adja értéke alatt" a repülőgépeket, mert azzal becsapná jelenlegi ügyfeleit, akik "piaci" áron vették a járműveket, illetve finanszírozták az ügyleteket.
Szakértők szerint az Airbus az 50 millió dolláros listaárból 40-45 százalékot engedett gépenként. Noel Forgard, az Airbus vezérigazgatója nem közölt részleteket, de így fogalmazott: még a felajánlott kedvezmény sem keresztezi terveinket, és biztos, hogy 2004-2005-re elérjük az évi 10 százalékos profitot. Ágazati elemzők úgy látják, hogy az európai légiközlekedési piacon öt éven belül 25 százalékot hasítanak ki maguknak az olcsó légitársaságok, s emiatt éleződik ki a verseny a gyártók között.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.