Igaz, elsősorban a kikapcsolódás vágya viszi a horvát tengerpartra a magyar turistákat, sokan közülük mégsem tudnak teljesen elszakadni a mindennapi információktól vagy éppen a vélhetően praktikus tanácsokkal szolgáló magazinoktól. Több hazai lapterjesztő ezért az elmúlt nyáron kísérleti jelleggel megpróbálta hírhez juttatni a nyaralókat. Noha az érintettek egyelőre nem tudják pontosan megmondani, hogy a horvát tengerpartra kijuttatott közkedvelt újságok mennyire nyerték el a szabadságukat töltő magyar turisták tetszését, a lapok jó részét sikerült értékesíteni.
A Magyar Posta Rt. (MP) a horvát postával szervezett együttműködése nyomán a parti üdülőhelyek postahivatalait látta el magyar nyelvű lapokkal, míg a Hungaropress Sajtóterjesztő Kft. kísérleti jelleggel horvát terjesztő partnerekkel értékesíttette a magyar magazinokat, hírlapokat. Pellek Mónika, a Hungaropress értékesítési igazgatója a Világgazdaságnak elmondta: pontos adatok még nincsenek, de a jelenlegi információk ismeretében annyi már elmondható, hogy a szezonális árusítással körülbelül 50 százalékos eredményt produkáltak június közepe és augusztus vége között.
A Magyar Posta Rt. nemcsak magazinokkal, hanem hírlapokkal is részt vett a horvátországi tengerparti üdülőhelyek magyarjainak informálásában. A nyári főszezon időszakában 25 postahelyen juthattak hozzá a turisták az orgánumokhoz. A lapok szabadáras termékként kerültek a horvát postához, az árak azonban csak kismértékben emelkedtek. Az MP hosszú távú együttműködés lehetőségét vizsgálja az érintett lapkiadókkal - nyilatkozta lapunknak Mohlné Gáspár Erzsébet, az MP hírlap és kereskedelmi termékmenedzsment osztályvezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.