Elenyésző a hazai cégek internetes bevétele
Az ötnél több alkalmazottat foglalkoztató magyarországi cégek körében az internetkapcsolatok aránya egy év alatt 72 százalékról 76-ra emelkedett - derül ki a GKI Gazdaságkutató Rt., a Westel Mobil Távközlési  Rt. és a Sun Microsystems Magyarország Kft. negyedévente készített felméréséből.
Az adatok szerint a vállalatok körében az elmúlt 12 hónap az ADSL - vagyis a telefonvonalon keresztüli gyors internet - térnyerését hozta, a vizsgált cégeknek már 13 százaléka ezzel a módszerrel kapcsolódik a világhálóhoz.
 Bár a vállalati internet-hozzáférést tekintve Magyarország nincs lényegesen lemaradva az  Európai Unió átlagától, a világháló használatában már kedvezőtlenebb a kép. 
 Az elektronikus  kereskedelem terjedésében az ország tetemes hátrányban van, hiszen a magyar céges honlapoknak csak 4-5 százaléka alkalmas megrendelések fogadására, az internetes értékesítés részaránya pedig a vállalatok teljes forgalmában 0,1 százalékot képvisel.


