BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hír-adó

Újabb példányok a leggazdagabbakról

A 100 leggazdagabb magyar című kiadványának utánnyomását tervezi a Magyar Hírlap. A rendelkezésre álló adatok szerint ugyanis hétfő délig 70-80 százalékban értékesítették a kiadvány példányait. Czövek Hajnalka lapigazgató elmondta: december első-második hetében 30-40 ezres darabszámban kerül újra az árusokhoz a termék. A múlt péntektől mintegy 5 ezer árushelyen 44 500 példányban terítették a kiadványt, amelynek ára 960 forint. A Magyar Hírlap egyéves előfizetői, mintegy 10 500 vásárló pedig ajándékba kapta a leggazdagabb magyarokról szóló munkát. (VG)



Összeolvad a Multireklám és a Multivision

Összeolvasztja két legnagyobb köztéri vállalatának, a Multireklámnak és a Multivisionnek a tevékenységét az M Csoport Holding Kft. Az átszervezési folyamatot a megváltozott piaci igényekkel indokolta lapunknak Tóth Tímea pr-munkatárs. A döntés értelmében a Multivision portfóliója a Multireklámmal közösen alkotott vállalkozás termékkínálatának része lesz. A többek között fény-, tűzfalreklámmal foglalkozó Multivision még 1992-ben vált ki a Multireklámból. Az egyesítéstől költséghatékonyabb működést várnak. A cég vezetője Sopronyi János, az M Csoport tulajdonosa és ügyvezetője lesz. (VG)



James Bond: 44 millió fontos reklámfilm

A hagyományokhoz híven a legújabb James Bond-film, a Die Another Day is megareklámfilmként hódít majd a mozikban. A BBC News információi szerint minden korábbinál nagyobb öszszeggel, mintegy 44 millió angol fonttal, azaz több mint 16 milliárd forinttal támogatták az alkotók munkáját a szponzorok. Az említett összeg fele a produkció teljes, 89 millió fontos költségvetésének. Az exkluzív autó és óra mellett a legújabb részből sem maradhatnak ki a James Bond-koktél alapelemei, a vodka és a martini. A film gyártási költségéhez összesen húsz vállalkozás járult hozzá. A filmet ma mutatják be Londonban. (VG)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.