A kis és közepes cégek számítógépes ügyfélkezelői (CRM) igényeit kiszolgáló rendszert fejlesztett ki tavaly az Euronet Rt. A távközlési infrastruktúraszolgáltatóként koszovói és boszniai NATO-projektjei alapján is ismert, magyar magántulajdonban lévő társaság korábban nagyvállalatok igényeit kielégítő külföldi híváskezelő rendszereket szállított. A hazai kis és közepes cégeknek megoldást jelentő központokat azonban külső forrásból nem tudott beszerezni, mert a potenciális szállítók a fejlett piacok igényeit sem tudják kielégíteni. Így a társaság a saját fejlesztés mellett döntött. Reményeik szerint az erre fordított összeg az idén már nyereséggel térül vissza - tudtuk meg a társaságtól.

A 600 millió forintos alaptőkéjű cég tavaly 44 százalékkal, 1,2 milliárd forintra növelte bevételét, az idén 1,4 milliárdot tervez. A két üzletág közül tavaly még az általuk vállalati kommunikációs részlegnek nevezett infrastruktúra-szállítás hozta a nagyobb részt, ebben az évben már a CRM-megoldásoktól várják a nagyobb forgalmat. A januártól megújult vezetőséggel induló társaság a későbbiekben tőkebevonást is tervez, jelenleg azonban a már pályázható európai uniós forrásokat igyekszik felkutatni.