A kis és közepes cégek számítógépes ügyfélkezelői (CRM) igényeit kiszolgáló rendszert fejlesztett ki tavaly az Euronet Rt. A távközlési infrastruktúraszolgáltatóként koszovói és boszniai NATO-projektjei alapján is ismert, magyar magántulajdonban lévő társaság korábban nagyvállalatok igényeit kielégítő külföldi híváskezelő rendszereket szállított. A hazai kis és közepes cégeknek megoldást jelentő központokat azonban külső forrásból nem tudott beszerezni, mert a potenciális szállítók a fejlett piacok igényeit sem tudják kielégíteni. Így a társaság a saját fejlesztés mellett döntött. Reményeik szerint az erre fordított összeg az idén már nyereséggel térül vissza - tudtuk meg a társaságtól.
A 600 millió forintos alaptőkéjű cég tavaly 44 százalékkal, 1,2 milliárd forintra növelte bevételét, az idén 1,4 milliárdot tervez. A két üzletág közül tavaly még az általuk vállalati kommunikációs részlegnek nevezett infrastruktúra-szállítás hozta a nagyobb részt, ebben az évben már a CRM-megoldásoktól várják a nagyobb forgalmat. A januártól megújult vezetőséggel induló társaság a későbbiekben tőkebevonást is tervez, jelenleg azonban a már pályázható európai uniós forrásokat igyekszik felkutatni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.