A nyomtatott változattal teljesen - képi és szövegi tartalomban is - megegyező formátumú internetes orgánummal jelenik meg a Hajdú-Bihari Napló - tájékoztatta a Világgazdaságot Szabó Miklós. A kiadó Inform Média Kft. ügyvezető igazgatója hangsúlyozta: a nyomtatott sajtó azonos leképezésével kialakított internetes újság kísérleti működése már megkezdődött. Szabó Miklós elmondta azt is: az osztrák többségi tulajdonos Vorarlberger Nachrichten című lapjától vették át a mintát, amelynek kialakítását egy amerikai szerver biztosítja. Ilyen formában jelenik meg egyébként az amerikai Washington Post és az osztrák Der Standard is. Az egy az egyben való megjelenés legnagyobb előnye, hogy az online lap a nyomtatott orgánum teljes cikk- és hirdetési halmazát használja - véli az ügyvezető. Az interneten is megjelenő reklámokért a vállalkozásoknak egyelőre nem kell külön fizetniük, a szolgáltatás bónuszként jár. Később üzletileg is ki lehet használni a működés előnyét - mondta Szabó Miklós. A nyomtatottal megegyező internetes megjelenítés nem jellemző az online sajtópiacra. Az internetes média többsége általában eltérő formátumban teszi elérhetővé a cikkeit. Ráadásul többségük komoly hangsúlyt fektet a profilba illő napi hírekkel való folyamatos tájékoztatásra is.