A két legnagyobb kereskedelmi rádióadó, a Sláger Rádió és Danubius Rádió reggeli műsorai, a Bumeráng és a Cappuccino Tripla közel azonos napi eléréssel bír a 15 évesnél idősebb lakosság körében. Amíg azonban a Bumerángnak tavaly 22 százalékos részesedése volt a teljes lakosság körében, addig az idén márciusban már a 27 százalékot is elérte a Boros Lajos és Bochkor Gábor nevével fémjelzett show részesedése - derül ki a Sláger Rádió elemzéséből. Igaz, a Bumeráng negyedórával hosszabb, így mindig ennyivel több hallgatója lehet, s ezáltal hosszabb ideig is hallgathatják. Fontos megjegyezni azt is, hogy a negyedórás felbontású eredményeket tekintve a 15 évesnél idősebb korosztályban a Kossuth rádió 5.45 és 8.15 közötti reggeli műsora mindkét kereskedelmi adónál népszerűbb.
A hirdetők számára legfontosabb korosztályban, a 18-49 éves fogyasztók körében a Bumeráng és a Cappuccino Tripla napi átlagos elérése megegyezik, 21-21 százalékos, a Juventus Reggel 5 százalékos. A Bumeráng tavaly márciusi elérése még csak 17 százalék volt. A 18-49 évesek esetében a Kossuth rádió nem játszik olyan erőteljes szerepet, azaz nem tudja megelőzni a kereskedelmi adók műsorait. A vizsgált célcsoport esetében egyébként különösen fontos, hogy főként rádiót hallgatnak a reggeli órákban, az egyes televíziók adásába mindössze 3 százalékuk kapcsolódik be, miközben a Danubius és a Sláger Rádió elérése 12 százalék felé közelít. A budapesti rádiós piacon a Sláger minden tekintetben az első helyen áll. Átlagos napi elérése 18 százalék, ami közel 300 ezer Bumeráng-hallgatót jelent minden reggel, s számuk hetente a félmillióhoz közelít.
A Cappuccino Tripla hallgatótábora több mint 150 ezerrel kevesebb főt számol hetente. A megyeszékhelyeken a Bumeráng átlagos napi elérése már tavaly december óta meghaladja a Danubius műsorának elérését: az ott élők 16 százaléka választja Boros Lajost és Bochkor Gábort minden reggel, részesedés tekintetében 27 százalékos az eredményük, amely kilenc százalékponttal haladja meg a konkurens adó részesedését.
A vidéki városokban és falvakban a Bumeráng és a Cappuccino részesedése és elérése közel azonos. Budapesten a Kossuth rádió a legnépszerűbb, a Bumeráng csak 8.30 után veszi át vezetést a 15 évesnél idősebb korosztály körében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.