Holnap mutatják be a hazai mozikban a 2003-as év minden bizonnyal egyik legnagyobb sikerének számító produkcióját, a Mátrix - újratöltve című filmet. A trilógia harmadik részét novemberben láthatjuk. A gyártók vélhetően el is várják a sikert, az alkotás ugyanis minden idők egyik legdrágább büdzséjéből készült. Igaz, az információk szerint a 300 millió dollárból, azaz a több mint 60 milliárd forintos gyártási költségből két produkciót készítettek. Csak emlékeztetőül: az ugyancsak átütő erejűnek ítélt első, 1999-ben készült részt még 63 millió dollárból forgatták, a film világszerte 456 milliós jegybevételt produkált eddig.
A film premierjével párhuzamosan óriási reklámkampányok is indultak, a benne szereplő luxusautót a General Motors Corp. gyártja. A cég Cadillac-hirdetései a legnagyobb amerikai napilapok oldalán jelennek meg. A filmben kulcsfontosságú eszközként feltüntetett mobiltelefon gyártója, a Samsung pedig világméretű kampánysorozatot indított. Az adage.com információi szerint a hirdetésekre és nyereményjátékokra összesen 100 millió dollárt költenek a Warner Bros.-produkció bemutatásával egy időben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.