Újratölt a Mátrix
Holnap mutatják be a hazai mozikban a 2003-as év minden bizonnyal egyik legnagyobb sikerének számító produkcióját, a Mátrix - újratöltve című filmet. A trilógia harmadik részét novemberben láthatjuk. A gyártók vélhetően el is várják a sikert, az alkotás ugyanis minden idők egyik legdrágább büdzséjéből készült. Igaz, az információk szerint a 300 millió dollárból, azaz a több mint 60 milliárd forintos gyártási költségből két produkciót készítettek. Csak emlékeztetőül: az ugyancsak átütő erejűnek ítélt első, 1999-ben készült részt még 63 millió dollárból forgatták, a film világszerte 456 milliós jegybevételt produkált eddig.
A film premierjével párhuzamosan óriási reklámkampányok is indultak, a benne szereplő luxusautót a General Motors Corp. gyártja. A cég Cadillac-hirdetései a legnagyobb amerikai napilapok oldalán jelennek meg. A filmben kulcsfontosságú eszközként feltüntetett mobiltelefon gyártója, a Samsung pedig világméretű kampánysorozatot indított. Az adage.com információi szerint a hirdetésekre és nyereményjátékokra összesen 100 millió dollárt költenek a Warner Bros.-produkció bemutatásával egy időben.


