BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Javított a brit WPP

A brit WPP Group Plc., a világ harmadik legnagyobb reklámügynöksége az üzlet élénkülésének jeleit látja az idei év első öt hónapjának eredménye alapján. A pillanatnyilag a Cordiant reklámügynökség megvásárlásáért folyó küzdelembe nyakig belebonyolódott cég díjbevételének háromszázalékos csökkenését a beszámolási időszakban a font sterling erősödésének tulajdonítja a dollárral és a jennel szemben. Az árfolyamhatástól megtisztított díjbevétel egy százalékkal haladná meg az előző évi bázisadatot - közölte a WPP. A reklámszakma a cégek hirdetési kiadásainak drasztikus csökkenése miatt súlyos válságon esett át az elmúlt időszakban.

A WPP az amerikai üzleti forgalom felfutásáról számolt be az első öt hónapra vonatkozóan. Ügyfelei közé olyan nagy nevek tartoznak, mint a Ford és a Domino's Pizza. Nagy-Britanniában csökkent, az európai kontinensen pedig nőtt a cég forgalma, csakúgy, mint Ázsiában, Dél-Amerikában, a Közel-Keleten és Afrikában. (Reuters)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.