Javított a brit WPP
A brit WPP Group Plc., a világ harmadik legnagyobb reklámügynöksége az üzlet élénkülésének jeleit látja az idei év első öt hónapjának eredménye alapján. A pillanatnyilag a Cordiant reklámügynökség megvásárlásáért folyó küzdelembe nyakig belebonyolódott cég díjbevételének háromszázalékos csökkenését a beszámolási időszakban a font sterling erősödésének tulajdonítja a dollárral és a jennel szemben. Az árfolyamhatástól megtisztított díjbevétel egy százalékkal haladná meg az előző évi bázisadatot - közölte a WPP. A reklámszakma a cégek hirdetési kiadásainak drasztikus csökkenése miatt súlyos válságon esett át az elmúlt időszakban.
A WPP az amerikai üzleti forgalom felfutásáról számolt be az első öt hónapra vonatkozóan. Ügyfelei közé olyan nagy nevek tartoznak, mint a Ford és a Domino's Pizza. Nagy-Britanniában csökkent, az európai kontinensen pedig nőtt a cég forgalma, csakúgy, mint Ázsiában, Dél-Amerikában, a Közel-Keleten és Afrikában. (Reuters)


