Nő a weboldalt működtető cégek aránya
Az év elején az öt főnél többet foglalkoztató cégek 41 százaléka rendelkezett saját internetes honlappal - derül ki a GKI Gazdaságkutató Rt., a Westel Rt. és a Sun Microsystems Kft. közös kutatásából. Az átlagos vállalati honlap még mindig jellemzően csak a vállalatról, valamint annak termékeiről és szolgáltatásairól nyújt információkat, de a weboldalak 27 százaléka már interaktívnak tekinthető, sőt mintegy 9 százaléka üzleti tranzakciók lebonyolítására is lehetőséget biztosít. 
 A vállalatok közötti internetes  kereskedelem lassan, de terjed. A cégek 8 százaléka értékesíti termékeit az interneten keresztül, míg beszerzéseik lebonyolítására a vállalatok 14 százaléka vesz igénybe honlapokat, portálokat, elektronikus rendelési rendszereket. Az online értékesítésben - a nemzetközi tapasztalatokkal megegyezően - a turizmussal foglalkozó cégek a legeredményesebbek. A lehetőség biztosítása azonban nem jár együtt automatikusan a forgalom növekedésével. A magyarországi vállalatok 2002. évi árbevételének ugyanis mindössze 0,7 százaléka származott elektronikus, azaz bármilyen számítógépes hálózaton keresztüli érkezett megrendelésekből, melyből az internet csak 10-15 százalékos részt hasít ki. A beszerzéseknek eközben 1,1 százaléka bonyolódott elektronikus csatornákon.


