Az év elején az öt főnél többet foglalkoztató cégek 41 százaléka rendelkezett saját internetes honlappal - derül ki a GKI Gazdaságkutató Rt., a Westel Rt. és a Sun Microsystems Kft. közös kutatásából. Az átlagos vállalati honlap még mindig jellemzően csak a vállalatról, valamint annak termékeiről és szolgáltatásairól nyújt információkat, de a weboldalak 27 százaléka már interaktívnak tekinthető, sőt mintegy 9 százaléka üzleti tranzakciók lebonyolítására is lehetőséget biztosít.
A vállalatok közötti internetes kereskedelem lassan, de terjed. A cégek 8 százaléka értékesíti termékeit az interneten keresztül, míg beszerzéseik lebonyolítására a vállalatok 14 százaléka vesz igénybe honlapokat, portálokat, elektronikus rendelési rendszereket. Az online értékesítésben - a nemzetközi tapasztalatokkal megegyezően - a turizmussal foglalkozó cégek a legeredményesebbek. A lehetőség biztosítása azonban nem jár együtt automatikusan a forgalom növekedésével. A magyarországi vállalatok 2002. évi árbevételének ugyanis mindössze 0,7 százaléka származott elektronikus, azaz bármilyen számítógépes hálózaton keresztüli érkezett megrendelésekből, melyből az internet csak 10-15 százalékos részt hasít ki. A beszerzéseknek eközben 1,1 százaléka bonyolódott elektronikus csatornákon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.