Az első fél évben 6 százalékkal nőtt a Triumph International Kft. árbevétele - tájékoztatta a Világgazdaságot Szabó Zoltánné, ügyvezető igazgató. A társaság üzleti stratégiájának megfelelően nem emelték az árakat, az árbevétel-emelkedés a menynyiségi növekedésből adódott. Júliusban azonban megtört a lendület, ezért az év második felében szerényebb fejlődést várnak. A Triumph árbevételének 20 százaléka az export, a többi belföldi értékesítés. Magyarországról látják el áruval 2001 nyara óta Bulgáriát, Romániát, Jugoszláviát, Horvátországot, Macedóniát, Boszniát és Moldovát; Az export növelése mellett a cég igyekszik bővíteni hazai franchise-hálózatát is: ősszel két új üzletet nyitnak vidéken. Az 1989-ben 60 millió forintos tőkével alakult Triumph International Kft. árbevétele öt év alatt megkétszereződött, 2001-ben 3,3 milliárd forint volt, 2002-ben 3,9 milliárd volt a forgalmuk. Nyeresége szempontjából a hazai cég a Triumph európai vállalatai között igen jó helyen áll. A német társaság első és egyetlen kelet-közép-európai fehérneműgyárát 2001 októberében helyezték üzembe Dunaújvárosban. (KK)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.