Nyár elején sem tudtak teret nyerni a közszolgálati rádiók a 18-49 évesek körében, a célcsoport több mint 90 százaléka valamely kereskedelmi adót hallgatta. A legjobban a Danubius Rádió startolt a második fél év első hónapjában, műsorát 4 százalékkal választották többen, mint korábban. Míg a Danubius Rádió 191 000 hallgatót nyert az első hat hónap átlagához képest, addig a Sláger Rádió ugyanezen időszakok arányában vesztett 155 000 főt - derül ki a Szonda Ipsos-Gfk Hungária méréseiből. Ez egyben azt is jelenti, hogy 2003 júliusában minden időpontban a Danubius Rádió a legnépszerűbb. Jellemzően a nyári intenzívebb rádióhallgatásra, hétköznapi csúcsponti hallgatottsága 12.00-12.59 között 17,9 százalékot, a hét végi csúcspont 11.00-11.59 között 19 százalékot ért el a 18-49 évesek körében. Ez az eredmény 2003 legjobb eddigi hallgatottsági adata. A Juventus Rádió és az egyéb adók kategória közel azonos eredményt ért el, valamivel egymillió fölött van hallgatótáboruk. A Kossuth rádió heti elérése nem változott.
A budapesti 15-39 évesek között, akik továbbra is élenjárnak az új márkák vásárlásában, a csak Budapesten fogható adók között a Roxy Rádió a leghallgatottabb, a korcsoport 39,1 százaléka volt kíváncsi adására az első hat hónap átlagában. A fővárosban ugyanakkor az összes rádió tükrében továbbra is a Slágert hallgatják a legtöbben.
Az év első felében a Danubius Rádió immáron negyedik éve vezette a hallgatottsági versenyt a fiatalok körében. Mintegy 2,7 millió fő kapcsolódik be az adásba, közel 460 000 hallgatóval több, mint a második helyezett Sláger Rádió műsorába. Időbeli bontások szerint a Sláger Rádió az első fél évben mindössze hétköznap reggel 6.00-8.59 között tudott előnyre szert tenni, minden más időpontban a Danubius Rádió volt a legnépszerűbb adó Magyarországon. A Juventus Rádió adására a korcsoport negyede volt kíváncsi, 23,7 százalék pedig az egyéb adók adásába is bekapcsolódott. A Kossuth rádió a 18-49 évesek 16,2 százalékát vonzotta. Így reggel 6.00-6.59 között emelkedett csak meg hallgatottsága 3 százalék fölé, egyébként 1-2 százalék között mozgott az első fél évben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.