Cégvilág

Hír-Adó

Füge a médiapiacon

Magyar tulajdonú, független reklámügynökségek egy csoportja megalakította a Fügét, a független reklám-, médiaügynökségek, grafikai stúdiók és egyéb reklámvállalkozások érdek-képviseleti szervét - tájékoztatta lapunkat a Magyar Reklámszövetség (MRSZ). A Füge az MRSZ tagozataként működik. Célja, hogy naprakész hirdetési piaci információkat nyújtson, találkozókat, továbbképzéseket szervezzen és bemutatkozási lehetőségeket biztosítson tagjai számára. A tagozat elnökséget választott, amely a szövetség őszi közgyűléséig látja el hivatalát. A Füge elnöke Havasi Raymond (Havasi Budapest) lett. Alelnökök: Duba Gábor (Crea), Egyed Tamás (Sylva), Kádár Tamás (Berg Média), Simon Attila (Art Force). A tagozathoz csatlakozhat minden jogi személy, aki tagja az MRSZ-nek és megfelel az alapszabályban rögzített felvételi feltételeknek. A Fügével várhatóan együttműködik majd az MTI, a Kreatív, az Intern, a Médiafigyelő, az Info Rádió, a Café Rádió, a DSH Hírchart, a Btl.hu, az Origo, az Index és a Népszabadság. (VG)



Növelte profitját az RTL-csoport

Több mint 47 százalékkal növelte nettó eredményét az RTL-csoport az év első felében. Európa legnagyobb televíziós társaságának árbevétele eközben 5,2 százalékkal, 2,2 milliárd euróra emelkedett. A hirdetési bevételek 6 százalékos gyarapodása és a költségmegtakarítások következtében a cég EBITA-eredménye 40 százalékkal, 253 millió euróra javult. Gerhard Zeiler, az RTL vezérigazgatója az eredmény ismertetésével párhuzamosan utalt arra is, hogy a cég további terjeszkedésre készül Kelet- és Közép-Európában. A tulajdonos Bertelsmann AG-nél azt közölték, hogy az első negyedéves veszteség után a második három hónapban ismét nyereséges a vállalkozás. (VG)



Portfólióbővítés az Est Médiánál

Az Indoor piaci vezető szerepének stabilizálását követően megfontolt portfólióbővítésbe kezdett az Est Indoor, ennek első lépéseként Student Card néven új, ingyenes képeslaphálózatot vezet be a cég - jelentették be. Az országos, 18 megyeszékhely 140 intézményének lefedettségét biztosító Student Card hálózat főiskolákra, egyetemekre, nyelviskolákba, hallgatói önkormányzati központokba, illetve művelődési házakba juttatja el a jövőben a hirdetői és társadalmi célú üzeneteket tartalmazó ingyenes képeslapjait. Ezen új hálózatának bevezetésével az Est Indoor a piacon egyedülállóan fedte le Card termékcsaládjával is a 16-35 éves aktív célcsoport összes releváns lelőhelyét - áll az Est Média közleményében. A korábban már tesztelt Student Card - ingyenes képeslapok a Matesz által auditált Pesti Est és Vidéki Est Lapokkal közös állványokon kerülnek terjesztésbe. (VG)

-->

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek