BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új reklámfilmek Magyarországról

A következő hónapokban itthon és külföldön reklámfilmeken, óriásplakátokon, kiadványokban és kiállításokon népszerűsíti a Magyar Turizmus Rt. a hazai gyógyturizmus lehetőségeit. A belföldi piac mellett a német nyelvterület, a skandináv államok hirdetéseire helyezik a hangsúlyt, de fontos célpiac az orosz és a lengyel is - foglalja össze a követendő stratégiát Galla Gábor, a Magyar Turizmus Rt. (MT Rt.) vezérigazgatója.

Az MT Rt. egy 30 másodperces tv-spotot készít, amelyet a közszolgálati televízió és a kereskedelmi adók mellett a világ vezető tévécsatornái - CNN, CNBC, Sky Channel, Discovery Channel - fogják sugározni. Arról a következő napokban születik meg a döntés, hogy mely csatornán hány alkalommal adják le a magyarországi spotot a következő másfél hónapban. Mint Galla Gábor mondta, a filmet most forgatják, s várhatóan két héten belül elkészül. A spotok minden ország számára egységes képanyaggal és azonos szöveggel kerülnek adásba.

A Németországban, Ausztriában, Svájcban, Észak-Olaszországban és a skandináv államokban, az orosz és a lengyel piacon megjelenő óriásplakátokon a fő mondanivaló a "Magyarországon őrzi meg a világ az egészségét" lesz. A képanyag ebben az esetben is azonos, ám a fő mondanivaló megfogalmazása országonként - az egyes utazóközönség igényéhez igazodva - eltérő lesz. A külképviselőknek ebben az esetben lehetősége lesz - szükség esetén - más hirdetési módot is választani, így az óriásplakátot felválthatja az újsághirdetés. Az MT Rt. kiadványstruktúrájában is jelentős helyet foglalnak el az egészségturisztikai kiadványok, amelyek azonban már nem általánosságban, hanem a fürdők, fitnesz-wellness hotelek konkrét ajánlataival népszerűsítik e lehetőséget. A marketingszervezet ezek elkészítésénél is figyelembe veszi az egyes országok speciális sajátosságait. Emellett még mintegy száz újságírót és szakmai vendéget fogadnak az egészségturizmus népszerűsítése okán.

Az egész éven áthúzódó kampány oka, hogy az egészségturizmus, a fitnesz, wellness nem szezonfüggő, így minden évszakban vonzó a pihenni, kikapcsolódni vágyók számára. Mint Galla Gábor vezérigazgató mondta, e turisztikai adottság népszerűsítéséhez négy eszközt, a tv-spotot, az óriásplakátot - esetenként egyéb hirdetési formát -, a kiadványokat és a kiállítási megjelenést használják. A kreatív munka az MT Rt.-nél készül, így a megjelenés, a mondanivaló mindenütt egységes, ám e lehetőségek felhasználásában némi szabad kezet kapnak a külképviselők. Ők ismerik ugyanis az egyes országok utazóközönségének speciális igényeit. (LI)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.