BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hír-Adó

Megkezdődött az egri reklámkonferencia

Vonzások és választások címmel kétnapos reklámkonferencia kezdődött tegnap Egerben. A rendezvény célja, hogy az EU-csatlakozás előtti utolsó pillanatokban összegezzék a várható változásokat és a szakma elvárásait. Az MRSZ - tájékoztatása szerint - vállalkozik arra is, hogy első kézből tájékoztassa a konferencia résztvevőit az Európai Unióba való belépés várható szakmai, reklám- és médiajogi, társadalmi következményeiről, a reklám szakmai trendjeiről. (VG)



Országos lenne a Viasat 3

Országosan sugárzó, azaz a háztartások több mint felébe eljutó csatornává kíván válni a Viasat 3 2005-re - tudta meg a televíziót működtető Viasat Hungary Rt. vezérigazgatójától a Magyar Távirati Iroda. Arról, hogy ezt milyen módon - újabb kábelszolgáltatók bekapcsolásával, esetleg hálózatos műsorszolgáltatás indításával, kódolt műsoruk szabadon foghatóvá tételével - szeretnék elérni, nem nyilatkozott Kocsis Attila, akinek közlése szerint műsoruk jelenleg a háztartások mintegy 48 százalékában fogható. (MTI)



Hódít az internetes reklám

Harmadik negyedéve folyamatosan növekszik az online reklámkiadások értéke az USA-ban. Az Interactive Advertising Bureau felméréséből kiderül, hogy a második negyedben az internetes reklámköltés meghaladta az 1,6 milliárd dollárt, amely 1,7 százalékkal múlja felül az első negyedéves adatot. Optimizmusra ad okot, hogy hét negyedéves csökkenése után immár három egymást követő időszakban is emelkedés tapasztalható. (VG)



Murdoch az orosz tévépiacra törne

Nagyarányú részesedést vásárolna Rupert Murdoch ausztrál médiamogul első számú vállalkozása, a News Corporation az orosz NTV televízióban. Nyugati körökre hivatkozva erről számol be az ITAR-TASZSZ hírügynökség, amelyet a Magyar Rádió idézett. Az amerikai médiaholdingot elsősorban az oroszországi csatorna külföldre irányuló műholdas adása érdekli, amelynek jelenleg 200 000 előfizetője van. (VG)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.